Gre za vpliv politike na odločanje neodvisnega sodstva?

    Kot je včeraj poročal portal Naš čas, bo danes v Braslovčah potekala novinarska konferenca, katero pripravlja poslanec Nove Slovenije Aleksander Reberšek. V vabilu navaja predstavitev možnih tras 3. razvojne osi na odseku od avtoceste A1 do Velenja in sicer trasi F2-2 (Šentrupert-Velenje) in F6 (Arja vas-Velenje).

    V Mladinski iniciativi za 3. razvojno os smo zgroženi nad dogajanjem v Braslovčah. Vlada Republike Slovenije je januarja 2017 sprejela uredbo o državnem prostorskem načrtu za traso F2-2 (DPN Šentrupert – Velenje). Ta je bila sprejeta šele štiri leta po tem, ko je bil leta 2013 sprejet DPN Velenje – Slovenj Gradec. Dokler odločitev o trasi 3. razvojne osi v odseku med štajersko avtocesto in Velenjem ni bila znana, smo bili Korošci dolga prikrajšani za pričetek gradnje hitre ceste na Koroško. Ko je januarja 2017 Vlada končno potrdila traso do Velenja, je to pomenilo zeleno luč za pričetek projektiranja in gradnje koroške hitre ceste. Leto dni za tem so občini Braslovče in Polzela skupaj s združenimi civilnimi iniciativami iz Braslovč in okolice vložili ustavno presojo za uredbo o DPN Šentrupert-Velenje. S tem so omenjeni akterji sprožili rdečo luč za koroško hitro cesto. Korošci še danes trepetamo, kakšna bo odločitev Ustavnega sodišča Republike Slovenije in kakšne posledice bo ta imela za pričetek gradnje severnega dela 3. razvojne osi.

    Zato v Mladinski iniciativi za 3. razvojno os ogorčeno spremljamo današnje dogajanje v Braslovčah, ko poslanci odbora za infrastrukturo, z dogodkom pritiskajo na neodvisno vejo sodne oblasti in to tik pred odločitvijo o usodi trase F2-2. Zavedajmo se, da vsako spreminjanje trase za Koroško pomeni več letni zamik pri pričetku izgradnje 3. razvojne osi.

    Ker so v Braslovče vabljeni tudi ministrice in ministri ter varuh človekovih pravic, naše ogorčenje pošiljamo tudi na te naslove. Javnost obveščamo, naj bo pozorna, katere politične stranke s figo v žepu dajejo podporo koroški hitri cesti in kdo bo moral prevzeti odgovornost za koroško prometno odrezanost.

    Podlago za odziv predstavlja članek na povezavi:  LINK